sobota 5. března 2011

Nové řídítka pro Divocha

Rovná roura není nic pro mě. Proto jsem se pustil do úpravy na Z-bars . Doufám, že se povedlo.
Ještě přijde barva a lak, ale to až se oteplí, dnes jsem pracoval v teplotě okolo nuly. Posez je řídítky dost


choperovsky umocněn. Jo barva - budou nečekaně - černé .
Ještě dík manželce za podporu v podobě kafíčka a bábovky.

6 komentářů:

  1. Tak tady se maká,aby se mohlo co nejdřív vyjet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je prča, jako bych to už někdy zažil :-)))

    Máš to moc pěkný, držim palce a těším se na pokračování. TenKovar.

    OdpovědětVymazat
  3. Dík, ale prodávat nemíním, takže tady podobnost končí.
    Na další úpravy je moc kosa, dneska mi stačilo.

    OdpovědětVymazat
  4. Prosímtě,až budeš mít chvíli v teple u PC,tak uprav ten šílenej čas-je to posunutý asi o devět hodin vzad,jináč řididla dobrý.

    OdpovědětVymazat
  5. No, dík. Toho času jsem si fakt nevšimnul.

    OdpovědětVymazat